SatursSaturs  CalendarCalendar  FAQFAQ  MeklētMeklēt  Lietotāju sarakstsLietotāju saraksts  Lietotāju GrupasLietotāju Grupas  ReģistrētiesReģistrēties  IeietIeiet  

Share | 
 

 Jauda 1.6 / 1.9 /2.0

Apskatīt iepiekšējo tematu Apskatīt nākamo tematu Go down 
Pāriet uz lapu : 1, 2  Next
AutorsZiņojums
vanderer



Number of posts : 6
Join date : 30.12.16

PostTēma: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   05.01.17 14:34

Ārā tik auksts, ka nekas cits neatliek kā pievērsties prātošanai par eksistenciālajām lietām. Ir doma līdz vasaras/rudens sezonai salikt kemperi ceļošanai (2 pieaugušie+bērns). Pamatā patīk vandīties pa eiropas kalnu grēdām, tāpēc ir radies jautājums kādu motoru likt busā, lai bez problēmām uzrāptos pa serpentīnu čūsku līdz 3 km v.j.l. Skaidrs, ka subārs uzvilks pašu velnu, bet varbūt var iztikt arī ar standarta D vai TD motoriem?
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
esmukarlis

avatar

Number of posts : 29
Join date : 01.02.16

PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   05.01.17 15:08

Jau labu laiku tiek apsvērti dažādi varianti un idejas busam ar līdzīgu mērķi. Pagaidām vissakarīgākais variants šķiet kāds čipots TDI no golf mk4 + Renault un1 kārba. Lai gan liekot motoru no mk4 ir jāreģistrē pārbūve, gribas ticēt, ka tiem palicis lielāks resurss, kā vecākas paaudzes motoriem. Un Renault kārba, jo skaidrs, ka T3 oriģinālā kārba ilgtermiņā radīs tikai galvassāpes, savukārt tā sauktās "flipped" kārbas no audi vai vw līdz galam nepārliecina. Kad kāds būs ar tādu nobraucis 100tk kilometrus bez liekām problēmām, tad ticēšu, ka tas labi strādā.

Jāpiebilst, gan ka ar reālu pieredzi dalīties nevarēšu, jo pagaidām plāni ir uz papīra. Ar kemperi, kuram ir čipots TDI lietotājs VWBus pārvar gan Norvēģijas kalnus gan Marokas tuksnešus. Viņam droši vien ir ko teikt. Savukārt Raitim ir pieredze ar Renault kārbām, gan dažādiem motoriem, par to vari jautāt viņam.
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
bergs

avatar

Number of posts : 211
Join date : 21.06.16
Age : 30
Dzīvesvieta : medemciems

PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   05.01.17 15:42

Dzinējs tdi no golf 3 ar 90 vai 110 zs . Sev ieliku , pilnīgi cits auto ar šo dzinēju .
No golf 4 stipri vairāk darba lai pielāgotu un pluss vēl nāk klāt pārbūves reģistrēšana .
Par kārbu mācēšu teikt pēc kāda laika .
Renault kārbas īpaši nesaista , jo jāzāģē virsbūvē robs lai kārbai pietiek vietas .
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
esmukarlis

avatar

Number of posts : 29
Join date : 01.02.16

PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   05.01.17 16:06

Cik daudz garāka tā renault kārba ir? Ja liek iekšā no mk4 motoru un taisa projektu motora stiprinājumiem, nav iespējams motoru pabīdīt uz aizmuguri, lai pietiek vietas kārbai, negriežot caurumu?
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
motoplate

avatar

Number of posts : 191
Join date : 17.06.16

PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   05.01.17 19:09

Varu droši teikt TDi ir SPĒKS! TD , D motorus aizmirsti! afro
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
vanderer



Number of posts : 6
Join date : 30.12.16

PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   05.01.17 20:22

Tad manas aizdomas ir bijušas pareizas. Tagad tik jānolemj kurš motora variants būtu racionālāks - "dārgāks, bet vēlāk mazāk jākrāmējas" vs. "lēts, bet regulāri jāiegulda".
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
Ķieģelis

avatar

Number of posts : 126
Join date : 06.04.12

PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   05.01.17 20:44

Kāda jēga no jaudīga teicamā kārtībā Tdi spēka, ja kombinācijā ar oriģinālo kārbu tā var nobirt jebkurā Eiropas ceļojuma nostūrī? Manuprāt tad labāk labs original 1,6td komplekts.
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
Juris

avatar

Number of posts : 301
Join date : 28.07.11
Dzīvesvieta : Valdemārpils

PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   05.01.17 21:21

[quote="Ķieģelis"]Kāda jēga no jaudīga teicamā kārtībā Tdi spēka, ja kombinācijā ar oriģinālo kārbu tā var nobirt jebkurā Eiropas ceļojuma nostūrī? Manuprāt tad labāk labs original 1,6td komplekts.[/
Jēga ir tamā ka ja ir orģināls 1.6+orģ. kārba, tev jāuztraucas par dzinēju un kārbu, ja TDI tad vairs tik par kārbu un arī tad ja labā kāja nedraudzējās ar prātu un loģiku...Very Happy
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
VWBus

avatar

Number of posts : 282
Join date : 25.03.11
Age : 37
Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv

PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   05.01.17 21:28

Pēc savas pieredzes varu teikt, ka visoptimālākais dīzeļvariants ir: 1.9TDI (AFN-motorakods) 110zs. Pavasarī būs 5 gadi kā braucu ar šo dzinēju T3 busā un varu tikai labus vārdus par to teikt. Motors nāca no angļu donora 1998. gada Ford Galaxy (tas pats, kas Sharan). Kaross Chip uzbūvēja vadus noņemot nost pilnīgi visu lieko un pārprogramējot kompi. Šobrīd motors ir nočipots uz 140zs un par jaudu nesūdzos. Nekad neēsmu izjutis jaudas trūkumu ne kalnos ne uz apdzīšanu. Kā jau dīzelim jauda ir zemajos apgriezienos un ideālākā braukšana ir kalnos un tā līdz kādi 90km/h, tad dzinējs strādā uz maziem apgriezieniem. Virs 100km/h sanāk pārāk augsti apgriezieni, bet tur jau vaina ātrumkārbā, ne dzinējā. Tādā ziņā gan benzīnadzinējs pateicīgāks, jo nesūdzas par lielākiem apgriezieniem tā kā dīzels.

Tehniski tas dzinējs ir salīdzinoši vienkāršs un uzticams. Iespējams, ka ģeniālākais dīzelis kāds jebkad uzbūvēts ņemot vērā jaudu, izturību un patēriņu. Man tas ir 7.2l /100km.

Ja ir doma par TDI motoru, tad neiesaku 90zs motorus, jo tiem nav VNT tipa turbīnas un izdevīgāk orientēties uz donoriem, kuriem dzinējs stāv šķērsām nevis gareniski (piem. Audi, Passat B4..). Tad var izmantot oriģinālos 1.6TD dzinēja stiprinājumus.

Tas par dīzeļdzinējiem no manas pieredzes, bet vēl jau ir benzīns, kur drošivien Imantam ir labs padoms.
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu http://martins.macs@gmail.com
TomsD



Number of posts : 34
Join date : 18.12.15
Age : 24

PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   06.01.17 5:45

Arī mani nomāc šī doma pagaidām, jautājums, kāda būtu optimāla kārba un reduktora attiecība, ja liek AFN motoru?
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
VWBus

avatar

Number of posts : 282
Join date : 25.03.11
Age : 37
Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv

PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   06.01.17 9:46

Jā, motora uzlabojums noteikti jāveic paralēli ar kārbas uzlabojumiem.

Personīgi man šķiet, Subaru kārba (subarugears.com) ir optimālākais variants, bet nu tas, protams, ir subjektīvi.
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu http://martins.macs@gmail.com
TomsD



Number of posts : 34
Join date : 18.12.15
Age : 24

PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   06.01.17 10:08

@vwbus, kas Tev pašam šobrīd par kārbu virsū stāv? Kāda izmēra riepas?
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
VWBus

avatar

Number of posts : 282
Join date : 25.03.11
Age : 37
Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv

PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   06.01.17 10:15

TomsD rakstīja:
@vwbus, kas Tev pašam šobrīd par kārbu virsū stāv? Kāda izmēra riepas?

Standarta 5 ātrumu (kods AAP) + riepas 16" 205/60.

Pirmstam bija 5 ātrumu (kods AAP) ar ātrāku diferiancāli - http://www.vw-t3-bus-shop.de/en/drive-assembly-and-297-for-2wd-5-speed-manual-transmission

Braukšana bija labāka, bet nu kārba izturīgāka no tā nekļuva.. Smile

Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu http://martins.macs@gmail.com
Ķieģelis

avatar

Number of posts : 126
Join date : 06.04.12

PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   06.01.17 11:05

Juris rakstīja:
Ķieģelis rakstīja:
Kāda jēga no jaudīga teicamā kārtībā Tdi spēka, ja kombinācijā ar oriģinālo kārbu tā var nobirt jebkurā Eiropas ceļojuma nostūrī? Manuprāt tad labāk labs original 1,6td komplekts.[/
Jēga ir tamā ka ja ir orģināls 1.6+orģ. kārba, tev jāuztraucas par dzinēju un kārbu, ja TDI tad vairs tik par kārbu un arī tad ja labā kāja nedraudzējās ar prātu un loģiku...Very Happy  

Kāpēc būtu jāuztraucās par labi atremontētu 1.6td? Un kārbas jau griež nost tieši lielais spēcīgo dīzeļu griezes moments.
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
bergs

avatar

Number of posts : 211
Join date : 21.06.16
Age : 30
Dzīvesvieta : medemciems

PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   06.01.17 11:24

Tapēc ka 1,6 td jau saknēs ir nepareizi būvēts dzinējs .

Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
uldis

avatar

Number of posts : 678
Join date : 27.08.10
Age : 50
Dzīvesvieta : Rīga, Valdlauči

PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   06.01.17 12:55

Ķieģelis rakstīja:
Juris rakstīja:
Ķieģelis rakstīja:
Kāda jēga no jaudīga teicamā kārtībā Tdi spēka, ja kombinācijā ar oriģinālo kārbu tā var nobirt jebkurā Eiropas ceļojuma nostūrī? Manuprāt tad labāk labs original 1,6td komplekts.[/
Jēga ir tamā ka ja ir orģināls 1.6+orģ. kārba, tev jāuztraucas par dzinēju un kārbu, ja TDI tad vairs tik par kārbu un arī tad ja labā kāja nedraudzējās ar prātu un loģiku...Very Happy  

Kāpēc būtu jāuztraucās par labi atremontētu 1.6td? Un kārbas jau griež nost tieši lielais spēcīgo dīzeļu griezes moments.
  Cik var par to runāt rendeer rendeer uz eirobāņiem pirmā rindā tevi apēdīs fūras, bet otrā nav ko darīt, tas vairs nav dzinējs ! 4.57 benzīna kārba nu turēs , pēdējo ātrumu par naudiņu var iepirkt ātrāku  0.74., ja jauda virs 140 ps  ar 0.70 attiecību !! VW BUS, Martiņš piekritīs ???? Re variants https://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/audi/a4/pgibh.html#ov_id=6528
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
esmukarlis

avatar

Number of posts : 29
Join date : 01.02.16

PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   06.01.17 14:43

uldis rakstīja:

Re variants https://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/audi/a4/pgibh.html#ov_id=6528

Šķiet, ka šis motors derēs tikai ar pārbūvi. Cik var noprast pēc Wikipēdijas, tad bez pārbūves reģistrēšanas vajadzētu derēt motoriem ar kodiem - 90zs: 1z, AHU, AGR, AHH, ALE, ALH un 110zs: AFN, AHF, ASV, AVB, AVG.

Šeit atsauce uz Vikipēdiju un saraksts ar automašīnām, kurās tāds nāk.

Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
fiksais

avatar

Number of posts : 705
Join date : 18.07.11
Age : 46
Dzīvesvieta : Priekule

PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   06.01.17 15:09

Man bez pārbūves stāv 1,9TD AAZ motors (nezinu cik ZS)
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
Ķieģelis

avatar

Number of posts : 126
Join date : 06.04.12

PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   06.01.17 16:29

uldis rakstīja:
Ķieģelis rakstīja:
Juris rakstīja:
Ķieģelis rakstīja:
Kāda jēga no jaudīga teicamā kārtībā Tdi spēka, ja kombinācijā ar oriģinālo kārbu tā var nobirt jebkurā Eiropas ceļojuma nostūrī? Manuprāt tad labāk labs original 1,6td komplekts.[/
Jēga ir tamā ka ja ir orģināls 1.6+orģ. kārba, tev jāuztraucas par dzinēju un kārbu, ja TDI tad vairs tik par kārbu un arī tad ja labā kāja nedraudzējās ar prātu un loģiku...Very Happy  

Kāpēc būtu jāuztraucās par labi atremontētu 1.6td? Un kārbas jau griež nost tieši lielais spēcīgo dīzeļu griezes moments.
  Cik var par to runāt rendeer rendeer uz eirobāņiem pirmā rindā tevi apēdīs fūras, bet otrā nav ko darīt, tas vairs nav dzinējs ! 4.57 benzīna kārba nu turēs , pēdējo ātrumu par naudiņu var iepirkt ātrāku  0.74., ja jauda virs 140 ps  ar 0.70 attiecību !! VW BUS, Martiņš piekritīs ????   Re variants https://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/audi/a4/pgibh.html#ov_id=6528

Tad jābrauc pa mazākiem ceļiem nevis bāņiem, būs interesantāks trips Smile  Bet oriģinālās kārbas (kuras vēl piedevām visas ir diezgan jau palietotas) ilgi neturēs ar tādiem griezes momentiem. Cik esmu šeit sekojis VW Bus Mārtiņa ceļojumu gaitām, arī ir bijušas problēmas ar kārbām.
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
Juris

avatar

Number of posts : 301
Join date : 28.07.11
Dzīvesvieta : Valdemārpils

PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   06.01.17 21:02

Ķieģelis rakstīja:
Juris rakstīja:
Ķieģelis rakstīja:
Kāda jēga no jaudīga teicamā kārtībā Tdi spēka, ja kombinācijā ar oriģinālo kārbu tā var nobirt jebkurā Eiropas ceļojuma nostūrī? Manuprāt tad labāk labs original 1,6td komplekts.[/
Jēga ir tamā ka ja ir orģināls 1.6+orģ. kārba, tev jāuztraucas par dzinēju un kārbu, ja TDI tad vairs tik par kārbu un arī tad ja labā kāja nedraudzējās ar prātu un loģiku...Very Happy  

Kāpēc būtu jāuztraucās par labi atremontētu 1.6td? Un kārbas jau griež nost tieši lielais spēcīgo dīzeļu griezes moments.
Tāpēc ka 1.6 dzinēji ar vai bez turbīnas strādā uz pilnu klapi lai pavilktu mūsu busus, un līdz ar to resurs ir stipri niecīgs. Pats ar 1.6 esmu pabraucis diezgan un tas ir mans atzinums. 1.6 motori tomēr manuprāt iederas 1Golfam;)... Un ja runa par kārbām protams viņas visas ir ar savu vēsturi/nogurumu, bet motori lieli vai mazi nav pie vainas gan varētu būt smaga labās kājas zeķe,,,
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
vanderer



Number of posts : 6
Join date : 30.12.16

PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   06.01.17 21:26

Apskaidrojiet dundukam - ja liek tā paša ražotāja (VW) citas markas (Audi, Sharan, utt.) dzinēju ar lielāku tilpumu kā oriģinālā, bet ar to pašu dzinēja kodu, pārbūve nav jāreģistrē?
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
esmukarlis

avatar

Number of posts : 29
Join date : 01.02.16

PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   06.01.17 21:27

Nav jāreģistrē tad, ja nemaina motora stiprinājumus.
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
motoplate

avatar

Number of posts : 191
Join date : 17.06.16

PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   06.01.17 21:30

Dzinēja kods ir katram dzinējam savs, nevar būt tāds pats dzinējs bet ar lielāku jaudu un būt ar vienu kodu Laughing Laughing Laughing
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
vanderer



Number of posts : 6
Join date : 30.12.16

PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   06.01.17 22:00

Jā, pats sapēros savā jautājumā Very Happy
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
Koks

avatar

Number of posts : 51
Join date : 03.12.14

PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   06.01.17 22:22

sveiki viiri!!
vispirms veeleejums jaunajaa gadaa par visiem atrast un uzbuuveet kaartiigu kaarbu -jaudiigai lietoshanai.. cheers king

No pieredzes staasts!
pirms 2 gadiem aizbraucaam avantuuriskaa braucienaa uz Francijas dienvidiem-kur arii beigaas nodziivojaam 1,5 gadi pie Monaco!
busam bija 1.6D taa arii bija ,ka pa baanjiem daliijaam celju ar fuureem un pa kaadai arii apdzinaam-pa taisno nav jau tik traki Very Happy
gruutiibas saakaas dienvidos kur ariii saakaas kalni-tad raapaamies 3 aatrumaa (no 5) uz 50-60km/h pilnaa ruchkaa liidziigi kaa nokrautaas fuures.. domaaju ja buutu bijis 1.6TD tad tas padariitu visu vienkaarshaaku..
kas attiecas par kalnaino vietu apceloshanu tad to var dariit un tas ir izdaraams-tik ik pa laikam buus jaatpuutina un jaapadzesee motorinjsh..
pa mazajiem celinjiem taa pat videejais aatrums 30-50kmh

tagad lieku 1.9TDI + volvo D5 turbinu (uzbuuveeju paarejas flanci) + jaudigaakus smidzinaataajus + chips =150-160zs
pagaidaam atrestaureeshu veco kaarbu+ iespeejams nomainiis galveno paari lai zemaaki apgriezieni.. protamss taada jauda var to kaarbu izniicinaat peec 3 luksaforiem, bet ja ar praatu tad visam jaabuut ok

p.s
ja kaads grib doties uz to krastu varu paliidzeet ar kaadu info study


Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
Sponsored content




PostTēma: Re: Jauda 1.6 / 1.9 /2.0   

Atpakaļ uz augšu Go down
 
Jauda 1.6 / 1.9 /2.0
Apskatīt iepiekšējo tematu Apskatīt nākamo tematu Atpakaļ uz augšu 
Lapa 1 no 2Pāriet uz lapu : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā
 :: Tehniska rakstura diskusijas-
Pāriet uz: