SatursSaturs  CalendarCalendar  FAQFAQ  MeklētMeklēt  Lietotāju sarakstsLietotāju saraksts  Lietotāju GrupasLietotāju Grupas  ReģistrētiesReģistrēties  IeietIeiet  

Share | 
 

 VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)

Apskatīt iepiekšējo tematu Apskatīt nākamo tematu Go down 
Pāriet uz lapu : 1, 2, 3, 4  Next
AutorsZiņojums
VWBus

avatar

Number of posts : 286
Join date : 25.03.11
Age : 37
Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv

PostTēma: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   23.11.11 19:01

Tad nu stāsts par mūsu (Mārtiņš & Mārtiņš) VW T3 Coach busu. Šis ir projekts, kurš aizsākās nu jau vairāk kā pirms gada, bet joprojām kā jau visi kārtīgi projekti - vēl nav pabeigts. Viss process ir bijs mazliet kā pa celmiem un ar interesantiem pavērsieniem. Bet nu par visu pēckārtas.

Līdzšim visi T3 mūsu sētā ir bijuši tikai dīzeļ-auto. Visnotaļ uzticami un skaļji rūcoši aparāti. Pa Latvijas ceļjiem pilnīgi pietiekami un efektīvi, bet mazliet kalnainākos apvidos vai uz Vācijas bāņiem ir gatavās mocības.

Principā gribējās kautko, kas to relatīvi smago T3 busu padarītu mazliet ņiprāku. Standart WBX 2.1L dzinējs nelikās pārlieku pievilcīgs. Degvielas patēriņjš neapmierinošs un tehniski problēmas atgadās diezgan bieži.

Tad nu sakoties un pētot citu zemju T3 atklājās, ka Subaru dzinēji ir labs risinājums šiem busiem. Internet-sērfojumi atdūrās pie http://www.subarugears.com. Tas ir kāds vīrs Austrālijā, kurš atklājis, ka ar nelielu pārbūvi, Subaru ātrumkārbu var parvērst pareizajā virzienā un rezultātā izmantot arī T3. Ģeniāls risinājums, jo kārba un pārnesumi sapas ideāli ar dzinēju.

Tā nu salasījušies visādas gudrības internetā nolēmām, ka arī mums jāpamēģina.

2010 gada novembrī tika noskatīts un iegādāts kāds 90 gada Coach ar 2.1L wbx.









Auto bija nostāvējis pēdējo gadu un pirmstam izmantots kā darba auto. Eksterjers pilnā komplektā, bet protams mazliet apskādēts. Rūsa visās tradicionālajās vietās, bet salīdzinoši mazās devās. Nekas kliedzošs.

Interjers gan cietis laika gaitā. Lielākā daļa saplēsta, izmesta un nobojāta. Ritošā daļa salīdzinoši ok stāvoklī, izņemot aizmugurējos tiltus, kuri burtiski nopuvuši. Dzinējs darbojas, bet uz pēdējās nots. Eļlai mazliet uzsilstot atmostas dzenītis klaudzinātājs. Bet kopumā auto tika novērtēts kā pietiekami labs kandidāts, lai taptu pārbūvēts par Subaru aparātu.

Tā kā auto nebija īpaši braucams, tad aizkļjūšana līdz Latvijai bija jārisina kreatīvi. Tika sameklēta autopārvadātāju firma - Lars Prim.

Kādā vēlā, tumšā un nezēlīgi vēsā decembra vakarā, soferis Aigars ar savu Volvo bij klāt pēc mūsu T3. Auto tika veiksmīgi uzstūķjēts piekabē un devās ceļojumā uz Latviju.



Dažas dienas vēlāk auto jau bija Rīgā un izripoja uz Latvijas zemes.





Nu vairs tikai atlika 30 km brauciens līdz Baldonei. To nu šim auto vajadzētu izturēt. Bet tikām knapi tik līdz Salspilij, kad motors izdzisa... Uz ceļa nebija laika skatīties, bet nospriedām, ka drošivien dzinējs izbeidzies. Tad nu mūsu dīzeļ T3 ķjērās klāt pie vilcēja darbiem.



Vēlāk gan izrādījas, ka bija vienkārši degviela beigusies... nu tā gadās reizēm.

Auto tika ieripināts garāžā un veikta pirmā nopietnā apskate. Atverot salona durvis pavērās visnotaļ bagātīgs skats...





Riepas, diski, 3 wbx dzineeji, bremzes, lukturi un vienvārdsakot vēl 2 T3 izjauktā veidā.

Tā kā T3 bij iegādāts, tad bij laiks sākt meklēt Subaru donoru. Par upuri krita kāds Jelgavas autoplacī noskatīts Subaru Legacy 96 gada ar 2.2EJ dzinēju un 4x4. Auto bij diezgan pabraukts, bet motors izskatījās tīri dzīvs un auto tika iegādāts.

Pirms tam gan tika izmēgjināti 4x4 prieki pa sniegu.



Jātzīst gan, ka man nekas tur prātīgs nesanāca. Divreiz bija jārok ārā no grāvja un tršajā reizē vajadzēja T3, lai izvilktu ārā...

Bet par motoru bija labi iespaidi. Jūtams pozitīvs spēks jau pie maziem apgriezieniem. Tas jauki.

Dažas dienas vēlāk Subaru tika upurēts par godu T3.










Pēc Subaru likvidēšanas pienāca kārta busam atvadīties no sava wbx dzinēja.



Jau pirms dzinēja izņemšanas, bija aizdomas par to, ka Ruslans varētu būt paslēpies kautkur motortelpā. Un aizdomas izrādījās pilnīgi pamatotas.









Diemžēl motortelpa nebija vienīgā vieta, kur Ruslans bija pamielojies..







Lēnām un pamazām uz pavasara pusi auto atbrīvojās no Ruslana nedarbiem.







Šeit liels paldies Imantam (Volf) par riteņu balstiem!













Visa T3 pielāgošana uz Subaru ietver sevī dažu lietu pārbūvi un speciāli pielāgotu detaļu iegādi. Viena no lietām ir elektrosistēma, kura Subaru dzinējiem nav no tām primitīvākajām.



Visu šo spagetti savienot ar VW vadiem nav nekāds jautrais darbiņš, tāpēc tika nolemts izmantot gudrāku meistaru pakalpojumus. Šādas vadu pārbūves veic divas firmas Anglijā, dažas Amerikā un Vācijā. Lielākie un labākie speciālisti ir RJES no GB. Sākumā vērsos pie viņiem, bet tur bija izveidojusies rinda 4 mēnešu garumā. Meklēju citus variantus un atradu firmu Speedbulli Vācijā. Viņi solīja darbu paveikt 4 nedēļās. Super! Domāts , darīts, nosūtu viņiem vadu mudžekli un jau nepacietīgi sākam gaidīt paciņu no Vācijas.



Diemžēl pēc nu jau 5 nedēļām nev ne ziņas no Speedbulli. Mēnesi vēlāk saņemu atbildi, ka esot aizkavējušies, bet drīz būšot viss čiki. Ok, gaidām. Pēc mēneša joprojām klusums. Nu jau ir maijs un viņi beidzot atbild, ka pēc divām nedēļām būšot gatavs. Problēmas esot bijušas ar to, ka man kautkāds "nepareizais" modelis. Ok, gaidu... bet klusums.

Paiet jūnijs..klusums, jūlijs... klusums. Vairs i pat neatbild uz maniem e-pastiem. Augustā sadabūnu savu draugu Danielu, kurš vācietis. Sazvana viņus un pamatīgi sabar. Speedbulli sasolās, ka tūlīt jau būs gatavs. Tad nu vēl pēc 20 draudu vēstulēm un zvaniem, beidzot 20.novembrī, ar 7 mēnešu nokavēšanos pienāk paciņa no Speedbulli.



Cik patīkami. Patiesībā bija jau zudusi ticība šim projektam, bet nu atkal viss ir atsācies ar pilnu sparu. Aizvakar no Smallcar (USA) tika pasūtīti motora stiprinājumi un speciāli pielāgots alumīnija elļas karteris.

Subaru ātrumkārbas izmantošana gan pagaidām ir atlikta, galvenokārt izmaksu dēl. Šobrīd primārais ir dabūt gatavu dzinēju un tāpēc izmantosim to pašu veco T3 kārbu (AAP), kura tiks sajūgta kopā ar dzinēju ar RJES speciāli izgatavoto detaļu. Tā arī ir iegādāta, bet vēl gaida cinkošanu un cerams, ka tuvākajā laikā būs Latvijā. Tā kā varētu domāt, ka viss notiekās, bet kā jau tas parasti ir, tad pēkšņi projektā ir radies jauns pavērsiens..

Vakar vakarā , pavisam nejauši tika iegādāts vēl viens tieši tāds pats T3 Coach buss, kurš ir mazliet labākā stāvoklī un ar ļjoti labu interjeru. Tākā šobrīd tiek cītigi apsvērta doma par to, ka varētu šo auto izmantot pārbūvei.. viss plūst un mainās...

Turpinājums sekos...
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu http://martins.macs@gmail.com
uldis

avatar

Number of posts : 688
Join date : 27.08.10
Age : 50
Dzīvesvieta : Rīga, Valdlauči

PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   24.11.11 6:13

veiksmi jums !
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
VWBus

avatar

Number of posts : 286
Join date : 25.03.11
Age : 37
Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv

PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   24.11.11 7:32

uldis rakstīja:
veiksmi jums !

Paldies Smile

Tā noderēs, jo līdz šim šis projekts nav pārāk raiti gājis, tāpēc cerams, ka tagad ies drusku ātrāk.

Smile
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu http://martins.macs@gmail.com
uldis

avatar

Number of posts : 688
Join date : 27.08.10
Age : 50
Dzīvesvieta : Rīga, Valdlauči

PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   24.11.11 7:39

ta ka skatas uz to gatavo provodku liekas neka daudz nav, ja tagad vajadzetu taisit kopiju, tad jau pats varetu uzcept ? Kamer neesi ielicis ieksa uzmet visu uz papira varbut kadreiz varesi piepelnities, ja starpcitu cik, tad tas prieks maksaja?
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
JurisZe

avatar

Number of posts : 173
Join date : 22.03.11
Age : 35
Dzīvesvieta : Jelgava

PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   24.11.11 7:46

Pamatīgs projekts! Lai izdodas.
Vai Latvijā šis varētu būt pirmais T3 ar subaru motoru?

Otru Coach atradi LV vai S? Kāds ir tas? Varbūt ir bildes?
=)

Juris
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
AT..

avatar

Number of posts : 44
Join date : 19.10.11
Age : 43
Dzīvesvieta : Rīga - Carnikava

PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   24.11.11 10:18

Citēt :
Vai Latvijā šis varētu būt pirmais T3 ar subaru motoru?
Noteikti nē...
Savulaik kad meklēju savu T3 biju skatīt gan ar Audi 2.2, gan ar subāru motoru. Vēl viens kadrs ar subaru motoru bija sastopams ieksh burnout.lv vai vwmotion.lv ... īsti neatceros vairs, sen tas bija. Tā kā divi noteikti ir Smile
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu http://www.auditime.lv
Zigis

avatar

Number of posts : 94
Join date : 26.08.10
Dzīvesvieta : ventspils

PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   24.11.11 19:22

JĀ, tas būs kruti. lai veicās ar projektu.
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
VWBus

avatar

Number of posts : 286
Join date : 25.03.11
Age : 37
Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv

PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   24.11.11 21:18

uldis rakstīja:
ta ka skatas uz to gatavo provodku liekas neka daudz nav, ja tagad vajadzetu taisit kopiju, tad jau pats varetu uzcept ? Kamer neesi ielicis ieksa uzmet visu uz papira varbut kadreiz varesi piepelnities, ja starpcitu cik, tad tas prieks maksaja?

Jaa, aizsūtījām veselu kasti, bet atnāca atpakal standart aploksnes lielumā. Mēs jau nosmējām, ka vinji vienkārši nogriezuši liekos vadus un aptinuši ar izolācijas lentu.

Pēc shēmām varot salikt, bet nu vienkārši nēesot. Tie, kas to darijuši teicās, ka vienkāršāk būtu atdot spečukiem. Manā gadījumā, tad gan nebija - "vienkāršākais" variants.

Cena sanāca kautkas ap 350eur.

Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu http://martins.macs@gmail.com
VWBus

avatar

Number of posts : 286
Join date : 25.03.11
Age : 37
Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv

PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   24.11.11 21:20

JurisZe rakstīja:
Pamatīgs projekts! Lai izdodas.
Vai Latvijā šis varētu būt pirmais T3 ar subaru motoru?

Otru Coach atradi LV vai S? Kāds ir tas? Varbūt ir bildes?
=)

Juris

Cik man zināms, tad bija viens projekts vwmotion, bet vai viņš kādreiz ar izbrauca ielās.. par to vēsture klusē..

Jā otrs arī N. Šodien tika izsūtīts uz Lv. Bildes būs Smile

Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu http://martins.macs@gmail.com
VWBus

avatar

Number of posts : 286
Join date : 25.03.11
Age : 37
Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv

PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   24.11.11 21:22

AT.. rakstīja:
Citēt :
Vai Latvijā šis varētu būt pirmais T3 ar subaru motoru?
Noteikti nē...
Savulaik kad meklēju savu T3 biju skatīt gan ar Audi 2.2, gan ar subāru motoru. Vēl viens kadrs ar subaru motoru bija sastopams ieksh burnout.lv vai vwmotion.lv ... īsti neatceros vairs, sen tas bija. Tā kā divi noteikti ir Smile

Burnout.lv gan laikam nav nekas manīts, izņemot manu Smile

Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu http://martins.macs@gmail.com
VWBus

avatar

Number of posts : 286
Join date : 25.03.11
Age : 37
Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv

PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   24.11.11 21:23

zalaijs rakstīja:
JĀ, tas būs kruti. lai veicās ar projektu.

Paldies Smile
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu http://martins.macs@gmail.com
kristaps

avatar

Number of posts : 98
Join date : 26.08.10
Dzīvesvieta : jelgava

PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   24.11.11 21:40

jelgavā zaļš kaut kāds ar subāra motoru esot. tas oranžais arī bija no jelgavas, bet to sadauzīja un izpārdeva.
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
VWBus

avatar

Number of posts : 286
Join date : 25.03.11
Age : 37
Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv

PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   26.11.11 21:29

Šeit tad nu būs solītais turpinājums.

Tātad plāni pavisam pēkšņi izmainījas, jo uzradās jauns T3 salīdzinši pieņemā stāvoklī un izdevīgāks pārbūvei. Auto ir 91 gada izlaidums ar 2.1wbx un principā identisks T3, kurš tika iegādāts sākumā. Lielākā atšķirība ir tā, ka interjers ir pilnā komplektā un auto joprojām ir tehniskā apskate, kuras nebija iepriekšējam auto.

Tad nu plāns ir šo "jauno" T3 pārbūvet ar Subaru dzinēju un otru T3 sakopt laika gaitā ar domu, lai pārdotu. Gan jau laiks rādīs.

Atpakaļ pie "jaunā" T3. Uz doto brīdi auto vizuāli ir briesmīgā paskatā. Iepriekšējais saimnieks kāda māksīniecikā vājuma brīdi bija nolēmis nokrāsot auto lillā krāasā... ar rullīti!!! Lillā krāsa, protams, pietrūka un tika aizstāta ar zaļo krāsu, kura arī beigās pietrūka. Tā nu auto ieguva 4 krāsu kombināciju, kur oriģinālā krāsa mijas ar lillā krāsu ,kuru papildina zaļie toņi un melnā krāsa.

Kādā citā mākslinieciskā vājuma brīdi cilvēks bija sācis visu šo krāsojumu kasīt nost.. Acīm redzot šis vājuma brīdis ir bijis krietni īsāks un mākslinieks paspējis nokasīt tikai vienu stūri.

Auto ir bijis lietošanā līdz septembrim, līdz atgadījas ķibele ar pakaļējo riteņa balstu. Ruslans nokoda riteni. Auto palika tik uz trim riteņiem un saimniekam zuda jebkāda interesa par auto. Tā nu tas nonāca uz pārdošanu un tapa nopirkts.

Lai viss būtu interesantāk, tad auto, protams, atrodas uz trim riteņiem dziļā nelurienē Norvēgījā, bet garāža Latvijā. Tātad auto jāpārvieto apmēram 2000km.

Sarežģitības rodas protams ar to, ka auto nav kustināms un atrodas vietā, kur lielais treileris nevar piebraukt.

Rezultātā nācās pamatīgi pacīnīties un ņemt talkā labus draugus ar Syncro.

Šeit dažas bildes no procesa. Viss norisinājas, protams, tumsā un gandrīz vētras apstākļos.

Uzdabūt auto uz piekabes vien bija vesels process.


Un tad kādi 70km pa maziem, šauriem, līkumotiem ceļiem, kas nemitīgi iet aukšā un lejā. Šeit varens paldies Mārim ar Syncro, kurš dikti skaisti izbrauca visu.



Beidzot pie esam tikuši līdz treilerim


Vēl tik tāds sīkums, kā jāiestūķē tas buss iekš lielā auto. Par laimi otrs Māris, kurš šoferis treilerim, bija sarunājis iecēlāju.






Un jau mazu brīdi vēlāk auto atradās iekš treilera.



Šobrīd auto jau ceļo Latvijas virzienā un cerams drīz būs klāt.

Turpiājums sekos..


Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu http://martins.macs@gmail.com
VWBus

avatar

Number of posts : 286
Join date : 25.03.11
Age : 37
Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv

PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   30.11.11 17:09

Tad nu buss jau kopš svēdienas ir iekš garāžas Latvijā.






Šeit tad arī lielā ķibele..






Jāsaka gan, ka auto ir diezgan labā stāvoklī. Ir šut tur rūsa, bet salīdzinoši maz. Izskatās, ka vienīgā problēma ir nolaustais ritenis, citādāk darbojas viss kā nākas. Motors tika piestartēts un rūc labi.

Tiek likvidēta skaistā zili-lillā krāsa..








DJ 2.1L wbx dzinējs un AAP ātrumkaste


Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu http://martins.macs@gmail.com
maris

avatar

Number of posts : 399
Join date : 01.10.10
Dzīvesvieta : Valmiera

PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   30.11.11 22:11

VWBus rakstīja:
Tad nu buss jau kopš svēdienas ir iekš garāžas Latvijā.







Prieks redzēt, ka viss notiek! Very Happy
Būs par vēl vienu sakoptu busu vairāk cheers Vai tas tiks reģistrēts Latvijā, jeb turpinās braukāt ar Norges nummuriem?
Ar ko tiek apstrādāta apakša? Man ar kāreiz patreiz vajadzētu pieķerties apakšai, bet nevaru saprast, kādus materiālus labāk izvēlēties?

Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
uldis

avatar

Number of posts : 688
Join date : 27.08.10
Age : 50
Dzīvesvieta : Rīga, Valdlauči

PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   01.12.11 7:35

spreiezot pec bildem jums tur viss notiek baigos tempos?
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
VWBus

avatar

Number of posts : 286
Join date : 25.03.11
Age : 37
Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv

PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   01.12.11 10:00

maris rakstīja:


Prieks redzēt, ka viss notiek! Very Happy
Būs par vēl vienu sakoptu busu vairāk cheers Vai tas tiks reģistrēts Latvijā, jeb turpinās braukāt ar Norges nummuriem?
Ar ko tiek apstrādāta apakša? Man ar kāreiz patreiz vajadzētu pieķerties apakšai, bet nevaru saprast, kādus materiālus labāk izvēlēties?


Auto paliks ar Nok nummuriem, jo tiks izmantost lielākoties Norvēģijā, kur Lv/nummuri, manā gadījumā nav atļauti.

Ar apakšu šobrīd notiek maza eksperimentešana. Pirmajai kārtai tiek izmantota Jotun koka eļla, kas paredzēta koka terasēm. Šāda te:

Drošivien izklausās dīvaini, ka "eļla koka terasēm" tiek izmantot, lai impregnētu auto. Man pašam sākuma arī isti nebija ticības, bet izskatās, ka tas ir visnotaļj interesants līdzeklis ar labiem rezultātiem. Pazīstu vairākus, kuri izmanto šo metodi un ir tikai pozitīvas atsauksmes. Tai eļlai ir tāda īpašība, ka tā ļoti labi iesūcas visās sķirbiņjās un porās, kuras ar aci nevar pamanīt. Tā eļla burtiski iesūcas metālā un paiet ilgs laiks pirms tā nožust.

Redz T3 apaksā jau ir nozieķēta ar melno masu, bet gadu gaitā tā melnā kārta paliek cieta un sasprēgā, saplaisā un laiž cauri mitrumu. Apakšā sakrājas mitrums un sāk rūsēt. Bet šitai koka eļlai ir tāda īpašība, ka tā saēd to apakšejo piķja kārtu. Tā ka tas piķjis burtiski paliek mīksts kā to var redzēt bildē. Un tad kārtīgi izberzējot tā visa masa kļūst mīksta un labi pielīp pie kuzava neatstājot iespējas mitrumam piekļūt pie metāla.

Pirms 2 gadi uzklājām to eļlu uz norūsējusa metāla gabala. Pusi noklājām ar eļli otru atstājam kā ir. Dzelzgabals ir nostāvējis āra šo laiku un noklātā daļa vairs nav tālāk rūsējusi, tā kā izskatās cerīgi.

Virsū var smērēt jebko. Līdz šim nēsmu manījis materiālu, kas nesaķertos ar to eļlu.

Un ideāli ir to eļlas procedūru atkārtot katru gadu. Manam oranžajam mēs sovasar nopūtām visu apakšu.

Smile
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu http://martins.macs@gmail.com
VWBus

avatar

Number of posts : 286
Join date : 25.03.11
Age : 37
Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv

PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   01.12.11 10:01

uldis rakstīja:
spreiezot pec bildem jums tur viss notiek baigos tempos?

Nav īpašas izvēles, jo oranžais būs remontā no jaungada un tad vajag citu auto ar ko pārvietoties Wink
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu http://martins.macs@gmail.com
JurisZe

avatar

Number of posts : 173
Join date : 22.03.11
Age : 35
Dzīvesvieta : Jelgava

PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   01.12.11 10:47

VWBus rakstīja:
maris rakstīja:


Prieks redzēt, ka viss notiek! Very Happy
Būs par vēl vienu sakoptu busu vairāk cheers Vai tas tiks reģistrēts Latvijā, jeb turpinās braukāt ar Norges nummuriem?
Ar ko tiek apstrādāta apakša? Man ar kāreiz patreiz vajadzētu pieķerties apakšai, bet nevaru saprast, kādus materiālus labāk izvēlēties?


Auto paliks ar Nok nummuriem, jo tiks izmantost lielākoties Norvēģijā, kur Lv/nummuri, manā gadījumā nav atļauti.

Ar apakšu šobrīd notiek maza eksperimentešana. Pirmajai kārtai tiek izmantota Jotun koka eļla, kas paredzēta koka terasēm. Šāda te:

Drošivien izklausās dīvaini, ka "eļla koka terasēm" tiek izmantot, lai impregnētu auto. Man pašam sākuma arī isti nebija ticības, bet izskatās, ka tas ir visnotaļj interesants līdzeklis ar labiem rezultātiem. Pazīstu vairākus, kuri izmanto šo metodi un ir tikai pozitīvas atsauksmes. Tai eļlai ir tāda īpašība, ka tā ļoti labi iesūcas visās sķirbiņjās un porās, kuras ar aci nevar pamanīt. Tā eļla burtiski iesūcas metālā un paiet ilgs laiks pirms tā nožust.

Redz T3 apaksā jau ir nozieķēta ar melno masu, bet gadu gaitā tā melnā kārta paliek cieta un sasprēgā, saplaisā un laiž cauri mitrumu. Apakšā sakrājas mitrums un sāk rūsēt. Bet šitai koka eļlai ir tāda īpašība, ka tā saēd to apakšejo piķja kārtu. Tā ka tas piķjis burtiski paliek mīksts kā to var redzēt bildē. Un tad kārtīgi izberzējot tā visa masa kļūst mīksta un labi pielīp pie kuzava neatstājot iespējas mitrumam piekļūt pie metāla.

Pirms 2 gadi uzklājām to eļlu uz norūsējusa metāla gabala. Pusi noklājām ar eļli otru atstājam kā ir. Dzelzgabals ir nostāvējis āra šo laiku un noklātā daļa vairs nav tālāk rūsējusi, tā kā izskatās cerīgi.

Virsū var smērēt jebko. Līdz šim nēsmu manījis materiālu, kas nesaķertos ar to eļlu.

Un ideāli ir to eļlas procedūru atkārtot katru gadu. Manam oranžajam mēs sovasar nopūtām visu apakšu.

Smile


Smalki! Izklausās labi. To eļļu var arī LV sameklēt vai tikai Norvēģijā? Cik maksā?
Juris
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
VWBus

avatar

Number of posts : 286
Join date : 25.03.11
Age : 37
Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv

PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   01.12.11 11:44

JurisZe rakstīja:

Smalki! Izklausās labi. To eļļu var arī LV sameklēt vai tikai Norvēģijā? Cik maksā?
Juris

To gan nemācēšu teikt vai Latvijā var to dabūt. Pats nēesmu manījis bet iespējams, ka kādos krāsu veikalos ir.

Nok tas maksāja ap 15Ls 3L spainītis.

Smile
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu http://martins.macs@gmail.com
JurisZe

avatar

Number of posts : 173
Join date : 22.03.11
Age : 35
Dzīvesvieta : Jelgava

PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   01.12.11 12:31

VWBus rakstīja:
JurisZe rakstīja:

Smalki! Izklausās labi. To eļļu var arī LV sameklēt vai tikai Norvēģijā? Cik maksā?
Juris

To gan nemācēšu teikt vai Latvijā var to dabūt. Pats nēesmu manījis bet iespējams, ka kādos krāsu veikalos ir.

Nok tas maksāja ap 15Ls 3L spainītis.

Smile

=)
Varbūt var pasūtīt vien spainīti paķert pa ceļam uz LV? Ko Tu smērēji pa virsu tai eļļai? Vai atstāji tikai eļļu?
Uzklāji ar pūšanu?

Juris
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
VWBus

avatar

Number of posts : 286
Join date : 25.03.11
Age : 37
Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv

PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   01.12.11 21:34

JurisZe rakstīja:
VWBus rakstīja:
JurisZe rakstīja:

Smalki! Izklausās labi. To eļļu var arī LV sameklēt vai tikai Norvēģijā? Cik maksā?
Juris

To gan nemācēšu teikt vai Latvijā var to dabūt. Pats nēesmu manījis bet iespējams, ka kādos krāsu veikalos ir.

Nok tas maksāja ap 15Ls 3L spainītis.

Smile

=)
Varbūt var pasūtīt vien spainīti paķert pa ceļam uz LV? Ko Tu smērēji pa virsu tai eļļai? Vai atstāji tikai eļļu?
Uzklāji ar pūšanu?

Juris

Oki, apskatīšu, man gan aizdomas, ka šis ir tāds sezonas produkts, kas parādas uz pavasari un vasaru. Apskatīsu un došu ziņu.

Smile
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu http://martins.macs@gmail.com
Juris

avatar

Number of posts : 296
Join date : 28.07.11
Dzīvesvieta : Valdemārpils

PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   02.12.11 7:19

Ja šī eļļa ir tik laba kā to stāsti es arī piesakos uz vienu alien , protams ja ir iespējams...!!!!
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
uldis

avatar

Number of posts : 688
Join date : 27.08.10
Age : 50
Dzīvesvieta : Rīga, Valdlauči

PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   02.12.11 8:04

varetu but laba stelle, es 2 desmit gadus cinos ar rižo sergu un esmu nacis pie sledziena, ka naidigakais pret to ir skidra, trekna un nezustosa konsistence ka piemeram sajaukums no nigrola, molvila lielgabalu, smeres un disela! Martinam taisniba, ka smeresana javiec katru gadu. Mans pazina tikko pa 80ls uztaisija savam auto pilnu bundzas apstrastradi Kanadas kopuzn.WWW. CROWN.lv Saka, ka konsistence taisot brinumus? Nesmu interesejies, bet moš varetu to smaki pie šiem iepirkt un pasiem visu sadarit?
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
uldis

avatar

Number of posts : 688
Join date : 27.08.10
Age : 50
Dzīvesvieta : Rīga, Valdlauči

PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   02.12.11 8:14

atvainojos www.krown.lv
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
Sponsored content




PostTēma: Re: VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)   

Atpakaļ uz augšu Go down
 
VW T3 Coach + Subaru 22EJ (Mārtiņš&Mārtiņš)
Apskatīt iepiekšējo tematu Apskatīt nākamo tematu Atpakaļ uz augšu 
Lapa 1 no 4Pāriet uz lapu : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā
 :: Mans VW T3-
Pāriet uz: