SatursSaturs  CalendarCalendar  FAQFAQ  MeklētMeklēt  Lietotāju sarakstsLietotāju saraksts  Lietotāju GrupasLietotāju Grupas  ReģistrētiesReģistrēties  IeietIeiet  

Share | 
 

 putekļsūcējs

Apskatīt iepiekšējo tematu Apskatīt nākamo tematu Go down 
Pāriet uz lapu : 1, 2, 3, 4, 5  Next
AutorsZiņojums
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: putekļsūcējs   13.05.11 20:52

Iesākšu šo visu šādi: Putekļsūcējs- tapēc, ka viens no ģimenes locekļiem šādu vārdu iedeva un saprotams laikam jau arī ir- tādas mazliet trulas formas, kustības aizkavētas, bet darbiņu dara..Nu galu galā, ja vēl ir wbx, tad jau totāls putekļsūcējs, kas klabina pa ielu.

Papildinot šo tematu, no daiļā dzimuma pārstāvēm ir dzirdēts sekojošs viedoklis:
- siltumnīca (daudz stiklu, kantaintas formas, karo4- nepatīk)
- nav komentāru...(iekāpj un neko nekomentē- tas ir vēl neinteresantāk, kā slikts viedoklis)
Nu tad vēl versija par "karieti" u.c. Galu galā, tas viss ir interesanti, bet nu tas pilnīgi nemaina situāciju, ka bieži man personīgi ir vēlme apskatīties uz šo auto no malas un padomāt par to, kas mani tajā pievelk un vēl daudzus pāris tūkstošus pasaulē. Interesanti, ka vienu žurnālu lasot, atradu rakstu par Tomu Henku (Forest Gump), ka viņš nopircis 84.g. T3 westfalia un braukā pa Ameriku un ir priecīgs:) Es arī esmu priecīgs, kad varu iepriecināt sevi un citus ar šī auto eksistenci:)

Tad nu pie konkrētām lietām: kaut kad pirms gadiem 2iem devos uz Preiļiem, lai iegādātos restaurētu T3 (tā vismaz bija norādīts sludinājumā). Vispirms izbraucot, sajūt patiešām laba, tikai sasniegt 100km/h pasmagi..Pa ceļam uz mājām bija interesantas lietas- būdams kārtīgs saimnieks, mēģināju vietājā Preiļu Statoil piepildīt pilnu bāku, kas beidzās ar vairāku litru izliešanu un ar aicinājumu no personāla puses, labāk ātrāk doties prom.. Vēl tāds sīkums, ka pa ceļam sāka slīdēt sajūgs. Nu un vēl un vēl..
Bija skaidrs, ka vārds "restaurēts" iepriekšējā īpašnieka izpratnē ir ar citu interpretāciju, nekā tas šķiet vairākumam.. kā izrādījās vēlāk, pārdevējs bija radinieks. Bet lai tur kā, auto priekš saviem gadiem patiešām bija labi saglabāts.

Šeit paskriešu ātrāk uz priekšu- nobraucām ar brāli apmēram gadu un tā laikā tika uzlabots salons (griezti ar apgaismojumu, sēdekļi, grīda, stūre, paneļi). Protams, mazliet atčgārns veids, kā īstenot projektu, bet lai nu ir..
Pēc tam sekoja vasaras darbi, kas noveda pie pilnīgas piekares restaurācijas- principā, visi pirksti, ričagi, bremzes, u.t.t.
Te nu dažas bildes no iepriekšējās vasaras pirms "lielajiem" šī brīža darbiem:



Iespējams, ka savos jaunības gados džeks būtu ļoti priecīgs vizināties ar šo Smile





mistika??



Tagad vairāk par esošajiem lielajiem darbiem un kapēc putekļsūcējs nav ielās: jau ilgu laiku bija doma busiku apdāvināt ar jaunu dzinēju, bet nu tas vecais 1,6d ir tik neiznīcināms, ka bez komentāriem..Pilnīgi vai žēl, bet šo ziemu izvilka bet nu...Pāris reizes uzkarsēts un...Lai tur kā, viss sākās šādi pirms aptuveni mēneša. Ja vairāk jānokomentē par plānoto dzinēju, tad tas ir 1,8t, kas apdāvināts ar programmējamu vadības bloku, jaunu izplūdes sistēmu un turbo, kā arī plānots uzstādīt jaunu ātrumkārbu kā arī sajūga sistēmu (šis viss jau ir iepirkts, bet kārbu plānots mainīt pēc pirmā testa). OK, tātad, lēnām par visu:



Pirmā doma protams izravēt vecos stādus un domāt par labas augsnes sagatavošanu.. Tanks vēl savā vietāSmile



Bet ar vajadzīgajām ierīcēm, nepilnu divu stundu laikā tanks pamet savu vietiņu



Protams, ka labākais cīņas instruments pret rūsu ir fleksis ar drāšu birsti. Izskatās, ka tiek konstatēti arī metināmie gabali.





Šeit jau esam tikuši līdz gruntēšanas darbiem:



Diezgan labs aizsardzības veids pret rūsu, kas laikam jau populārs no žiguļu laikiem..neizdomājam kosmosa kuģus un uz priekšu





Nu un lūk ar galarezulāts, par ko pašiem liels prieks;)



Vot man gan bija diezgan liels apmulsums, kad šo ieraudzīju.. Domubiedriem, lūgums nokomentēt, kāda ir rīcība līdzīgās situācijās??????????????



Bija laikam divas alternatīvas- doties uz šrotu un tad ar otru vecāku bleķa gabalu pārlikt no viena uz otru vai arī otra versija, par ko nobalsoju



un lai nebūtu papildus jautājumi tehniskās apskates gaitā kā arī cīnītos pret korozijas attīstības jautājumiem



Nākamais jautājums pie kā pievērsos gana akurāti bija degvielas sistēma: tātad, galvenais bija saprast vai degvielas sūkni novietot bākā vai arī ārpus. Skatoties uz T3 degvielas bāku izskatījās, ka tā nav pateicīga iekšējam sūknim (iespējams, ka tur varēja veidot tādu kā cilindra veida trubu ar iekšējo vītni un pēc tam degvielas sūknis tiktu ieskrūvēts iekš tās), tapēc mans risinājums bija ārējā sistēma. Plāns bija degvielas ieplūdi ņemt no esošajām divām 6mm trubām, aiz tām novietot mazos filtrus, pēc tam T savienojums uz vienu 10mm, tad degvielas sūknis nelielā attālumā un tad līnija līdz motortelpai, kur būtu degvielas filtrs; nu un tad protams atpakaļ līnija, kura tiktu ievietota pie vienas no bākas augšējam atteces trubām. Tātad, šādi izskatās realizēta ideja:



Tātad, attece tika pieslēgta pie vienas no tām mazajām trubām



Šeit pirmā versija jau uzinstalēta



Pēc dažām pārrunām un atrādīšanas biedriem nolēmām, ka varētu būt pārāk liela vibrācija no sūkņa, kas radītu apvalkā iedilumu vai arī vibrāciju uz salonu (kaut gan smieklīgi par to runāt zinot 1,6d efektu un sarunas mašīnāWink ). Šajā versijā jau bāka tika izskalota no dīzeļa un iebildīts benzīns, tad viss pasākums pieslēgts pie akumulatora. Rezultāts sūkņa darba spējām ir 4 litri minūtē. p.s. kā var redzēt šajā bildē, jau laicīgi tikta noņemta arī stūres reika, lai sevi pieradinātu pie domās, ka būs hidraulika)



Papildus šiem darbiem tika izdarīti vēl arī citi sīkumi, par kuriem būtu lieki stāstīt (pieļauju, ka visiem T3 īpašniekiem ir skaidrs, kas ir ikdienas sīkumi 80o gadu auto)
Lūk arī galvenais varonis:



Tika nolemts anulēt orģinālo 1,8t izplūdes kolektoru ar turbīnu un aizvietot ar custom made un EVO VIII turbo. Kā vēlāk arī izrādījās, orģinālais 1,8t izplūdes kolektors nemaz laikam neietu virsū, jo T3 dīzeļa motora kreisās puses stiprinājums būtu traucēklis. Augstāk redzamajā foto var piefiksēt arī bāzes flanci kolektoram, kas tika rasēts uz orģinālās 1,8t kolektora blīves.

Šeit vēl viens foto kur ir redzams orģinālais 1,6d stiprinājums, kas iet 1:1. ( ok, viena maza turbo eļļošanas truba bija jāuzlabo, bet tas arī viss..). Papildus pie šī foto var redzēt arī mazo vadu žūksni- kā jau iepriekš teicu, risinājums bija uzstādīt VEMS programmējamu vadības bloku. Šeit jau pa lielam tas ir izdarīts, par ko varēs vairāk nokomentēt otra šī projekta persona. Rezumē- uz stenda motors tika piedarbināts un notestēts, ka viss strādā.. redzēsim, kas notiksies tam atrodoties motortelpā..







Ar otru motora stiprinājumu bija "nedaudz" sarežģītāk..principā, orģinālais dīzeļa kronšteins neder uz 1,8t bloka. Pieļauju, ka tur līdz ar izdošanas gadiem bija atšķirības bloka leijumā, jo parastais bloks, kas ir 1,8 der bez papildus pielāgojumiem.
Pēc apspriedēm ar bračku pieņēmām lēmumu nevis bojāt esošo 1,6d stiprinājumu, bet gan uztaisīt papildus jaunu kronšteinu.
Lūk arī risinājums, kas nebija no vieglākajiem..





Šādi izskatās pieskrūvēts pie bloka



Un tad protams pielāgojums orģinālajam flancim un lieta gatava

Šeit ir pirmais mēģinājums ielikt motoru un rezultāti (problēmas ) bildēs (starpcitu,lai ievietotu motoru ar esošo pacēlāju, nācās vispirms pacelt auto, tad novietot uz paaugstinājumiem un tikai
pēc tam no apakšas ievietot dzinēju)



here we come..



Un tātad, lūk fakti: stūres pastiprinātāja sūknis uz orģinālo motora stipriņājumu (trubu) nieiet, jo, kad uz orģinālajiem stiprinājumiem pieliek ātrumkārbu, tai ir tendence
aizstumt dzinēju uz atpakaļu kā rezultātā stūres pastiprinātāja siksnas šķīvis atduras pie balsta..





Pēc pārmaiņām, par kurām pastāstīšu nākamreiz, tomēr izdevās novietot dzinēju vietā, bet par to nākamreiz.

Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
maris

avatar

Number of posts : 399
Join date : 01.10.10
Dzīvesvieta : Valmiera

PostTēma: Re: putekļsūcējs   14.05.11 7:00

Skaisti Shocked
Gaidam turpinājumu!

Visu laiku tik brīnos pa kuru laiku Tu to visu paspēj? Buss, vabole... un visam tik pamatīgs piegājiens Very Happy
Un kā iet ar vaboli? Krāsotāju izdevās atrast?
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   14.05.11 7:17

maris rakstīja:
Skaisti Shocked
Gaidam turpinājumu!

Visu laiku tik brīnos pa kuru laiku Tu to visu paspēj? Buss, vabole... un visam tik pamatīgs piegājiens Very Happy
Un kā iet ar vaboli? Krāsotāju izdevās atrast?

nuu..visu var iespēt, ja ļoti aizrauj, ja tikai tās sievietes saprastu..Smile Nu patiesībā zem MK esam divi bračkas un tad ir vieglāk un ātrāk.Bet nu ja par vaboli, tad tur jau vakar redzēju pirmās bildes, kur ir pustukšs vaboles karkass, tā kā viss notiek, bet lai jau MK(K) pats iepostē par progresu.
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
Imants
Admin
avatar

Number of posts : 735
Join date : 27.08.10
Age : 54
Dzīvesvieta : jekabpils

PostTēma: Re: putekļsūcējs   14.05.11 11:23

bounce Vēl viens laimīgs busiņš. cheers Vai test draiv ar jau bij? affraid
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   14.05.11 14:21

vulf rakstīja:
bounce Vēl viens laimīgs busiņš. cheers Vai test draiv ar jau bij? affraid

esam nolikuši 1.jūniju kā finiša līniju (līdz test draivam neskaitot 101 papildlietas nepieciešams uzmetināt izplūdes sistēmu). Turbīna un degvielas padeve rēķināta uz 300-350 zirgspēkiem, stipri šaubos par kārbas iespējam to visu sagremot Twisted Evil Kārbas apgreids (UN1) gan notiks vasaras beigās, līdz ar to jaudu ierobežosim līdz 200-250zs.
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
Imants
Admin
avatar

Number of posts : 735
Join date : 27.08.10
Age : 54
Dzīvesvieta : jekabpils

PostTēma: Re: putekļsūcējs   14.05.11 15:06

Mūsu brembžu sistēma,ja nemaldos paredzēta līdz 300 zs.Pēc tādiem parametriem ārzemēs tjūnē motorus confused confused affraid Ja gribi tādu jaudu laist caur mūsu kārbu tad tur nekas labs nau gaidāms.Jātaisa secīgā kārba kā bagijiem,bet tāda maksā kosmisku ciparu.Varbūt var taisīt no Renault Master ir kaut kur redzēts tāds variants.Nu bet lai tad veicas. Exclamation Question cherry
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   14.05.11 18:35

vulf rakstīja:
Mūsu brembžu sistēma,ja nemaldos paredzēta līdz 300 zs.Pēc tādiem parametriem ārzemēs tjūnē motorus confused confused affraid Ja gribi tādu jaudu laist caur mūsu kārbu tad tur nekas labs nau gaidāms.Jātaisa secīgā kārba kā bagijiem,bet tāda maksā kosmisku ciparu.Varbūt var taisīt no Renault Master ir kaut kur redzēts tāds variants.Nu bet lai tad veicas. Exclamation Question cherry

Orģinālo kārbu šobrīd atstāsim, lai veiktu arī testu, kas ir ar sajūga lietām, jo tur kombinācija ir no trim auto, bet pieļauju, ka strādās un stiprība augsta.
Par kārbu, lūk jau iegādājāmies:) Tas, kas radīs galvassāpec būs- flancis no Renault uz dīzeļa galu, flancis ar ko kārba piestiprinās pie karkasa un starplikas uz pusasīm, kā arī neliels meistarojums uz ātrumpārslēga svirām. Bet ar šo visticamāk jānemas tad, kad ir skaidrs, ka motorīts strādās bez kļūdām..



kaut kas ar bildi nestrādā, lūk links

http://fotki.lv/?x=OS5RKFxDRy06RDxIV1M5LlMoXE1RTVZGVFM5LlIoXEBQRlhBRy06QTxIUkZUQFVCWUJHLTpAPEgiMSAhJFM5LlcoXDQyNkctOkI8SDEgIw==&size=1
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
Raitis

avatar

Number of posts : 189
Join date : 10.09.10
Age : 28
Dzīvesvieta : Zeltiņi

PostTēma: Re: putekļsūcējs   14.05.11 22:36

Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   15.05.11 10:20

Raitis rakstīja:
Sveiks,

arī es esmu nolēmis iet UN1 ceļu (kārba šķunītī gaida ziemu), tāpēc ielieku info ko esmu uzracis. Tev jau noteikti tas viss būs redzēts, bet ja vēl kāds ko sadomās, tad te būs dažas labas idejas.

Arrow http://shop.busprojekte.de/un1-getriebeumbau/umbauteile-t3.html

Arrow http://www.t3subaru.de/en/blog/t3-ej22-womo-wird-umgebaut-auf-ej20-turbo.html

Arrow http://www.brick-yard.co.uk/forum/new-project-1z-tdi-install_topic34781_page3.html

Arrow http://www.bulliforum.com/viewtopic.php?f=1&t=35863

Arrow http://vwt3fordv6.web-log.nl/vw_t3_pickup_ombouw_naar_/files/renault_unigetriebe_umbaubeschreibung.pdf

Arrow http://www.rs200replica.co.uk/assets/applets/UN1.pdf

Arrow http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=416343&postdays=0&postorder=asc&start=20

Ja Tev ir vēl kas noderīgs, iesvied to šeit.

Thx par linkiem- daži patiešām nebija redzēti. Patiesībā, domāju pasūtīt no busprojekte.de vajadzīgās kompenentes- protams, ka varētu paši uztaisīt, bet laiks rasēšanai, materiāliem, u.t.t. Ir arī alternatīva pasūtīt, pēc tam pārrasēt un padalīties savā starpāSmile Par sajūga kombināciju- esi plānojis vai arī tik tālu vēl netiki?
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
Raitis

avatar

Number of posts : 189
Join date : 10.09.10
Age : 28
Dzīvesvieta : Zeltiņi

PostTēma: Re: putekļsūcējs   15.05.11 15:25

Citēt :
Thx par linkiem- daži patiešām nebija redzēti. Patiesībā, domāju pasūtīt no busprojekte.de vajadzīgās kompenentes- protams, ka varētu paši uztaisīt, bet laiks rasēšanai, materiāliem, u.t.t. Ir arī alternatīva pasūtīt, pēc tam pārrasēt un padalīties savā starpā Par sajūga kombināciju- esi plānojis vai arī tik tālu vēl netiki?

Tātad, man ir Tdi ar ~ 130-140 zs un grieze grozās ap 280 Nm - oriģinālo sajūgu uzreiz nogrieza. Tālāk uzlikām sajūga kurvi un spararatu no pasāta, un sajūga disku no benzīnnieka (228mm), un vēl šodien ne reizi nav izslīdējis, ar visām, reizēm, 2.5 tonnām un lielajiem ratiem + esmu viņam devis kārtīgi ierīt. Nekādu problēmu. un ja tomēr vēl gribas mazliet spēcīgāku, tad var pavirpot pus mm nost no spararata, lai uzsēžas kurvis ciešāk., būs vēl stiprāks. Šādā variantā nav jāpārtaisa izspedējmehānisms.

Runājos ar rallistiem - kurvi un spararatu ja uzliekot no pasāta + ieliek rallija sajūgu ( krustiņu), tad vispār būšot mierā (tikai variants - neesmu pārbaudijis).

Ja nav noslēpums - padalies ar savu variantu.
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   15.05.11 17:30

Raitis rakstīja:


Ja nav noslēpums - padalies ar savu variantu.

1.9tdi spararats + VR6 kurvis (nedaudz jāpiefleksē) + 5cyl 228mm disks. Tas viss šrotinieks, paņemts priekš testa. Ja viss darbosies, tad kopīgi ar UN1 jāieliek jauns VR6 kurvis + 228mm krusts ar 5cyl/wbx nūtīm.


Pēdējo reizi labojis MK 15.05.11 17:40; labots 1 reizi
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   15.05.11 17:33

vulf rakstīja:
Varbūt var taisīt no Renault Master ir kaut kur redzēts tāds variants.

Vulf, pareizi - ir tāds variants. Master kārba ir ar kodu UN5. Megan R25 utt Renault ir UN1 kārbas. UN5 ir ļoti īsi ātrumi, bet ir izturīga, bet priekš ikdienas busa (ja paredzēts pārvietoties pa šoseju nav labākais variants. Es parēķināju pārnesuma attiecības un sanāca gandrīz vai identisks UN5 5.ātrums ar populārākajām 4-pakāpjul VW T3 kārbām (respektīvi, nekas labs). UN1 5.ganģis gan ir super šosejnieks (ja nemaldos, 2500rpm pie 100km/h) bounce

Ja vajag, varu iemest līknes.
Starp citu - ja ir nopietni interesenti uz masveida pāriešanu uz Renault kārbām, kopīgi sametotos tas sanāktu par ļoti demokrātiskām cenām (tb, pasūtīt jau gatavus eksemplārus, lai ekonomētu laiku, un sakopēt). Rasēšanu/griešanu/metināšanu noorganizēšu pats.
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
Raitis

avatar

Number of posts : 189
Join date : 10.09.10
Age : 28
Dzīvesvieta : Zeltiņi

PostTēma: Re: putekļsūcējs   15.05.11 17:51

Vienīgi uz krustu jūtami zudīs braukšanas komforts un lietojamība ikdienā. domāju tāds komplekts ar parasto disku būtu mierīgi ar atliektiem galiem, jo grieze daudz nepārsniegs 300 Nm, vai ne?
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   15.05.11 17:58

Raitis rakstīja:
Vienīgi uz krustu jūtami zudīs braukšanas komforts un lietojamība ikdienā. domāju tāds komplekts ar parasto disku būtu mierīgi ar atliektiem galiem, jo grieze daudz nepārsniegs 300 Nm, vai ne?

Grieze būs 400-450NM pie 1.5BAR spiediena. Pagaidām, protams, spiediens tiks ierobežots. Vienam autiņam garažā ir disks ar dempferiem (240mm) un materiāls sajūga klučiem - feramic (nezinu, kā tulkot). Izspiežas kā standarta mašīnai, taču grieze tur ir 750NM (tas viss ar izdruku no jaudas stenda).
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
Raitis

avatar

Number of posts : 189
Join date : 10.09.10
Age : 28
Dzīvesvieta : Zeltiņi

PostTēma: Re: putekļsūcējs   15.05.11 17:59

Domāju varam netērēties, jo, piemēram, es flanci jau esmu uzrasējis. Stiprināšana sanāk piņķerīga, jo es motoru atpakaļ par vēl 7 - 10 cm nevaru dabūt, bet ja kāds būvē kaut ko jaunu, tad mierīgi uzreiz var iemontēt, lai der vecās kārbas bukses vietā. Ar pusasīm nebūs problēmu, mēs ar gunti tur visu izštukojām un riktīg būs ok. Tā kā domāju, ka metamies kopā un dalamies ar idejām un materiāliem un nekāds lielais laika patēriņš arī nesanāks.

Kur tu griez detaļas?
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   15.05.11 19:18

Raitis rakstīja:
Domāju varam netērēties, jo, piemēram, es flanci jau esmu uzrasējis. Stiprināšana sanāk piņķerīga, jo es motoru atpakaļ par vēl 7 - 10 cm nevaru dabūt, bet ja kāds būvē kaut ko jaunu, tad mierīgi uzreiz var iemontēt, lai der vecās kārbas bukses vietā. Ar pusasīm nebūs problēmu, mēs ar gunti tur visu izštukojām un riktīg būs ok. Tā kā domāju, ka metamies kopā un dalamies ar idejām un materiāliem un nekāds lielais laika patēriņš arī nesanāks.

Kur tu griez detaļas?

Ir savs griezējs Rīgā (griežu ar CNC), bet priekš CNC failus vajadzēs eksportēt uz parasolid bināro formātu, tb, ja vajag, varu pārrasēt, galvenais mērus Smile
Kā ar pusasīm?
Mums ar busam uz atpakaļu nu nekādi, stūres pastprinātāja sūknis neatļauj.
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
Raitis

avatar

Number of posts : 189
Join date : 10.09.10
Age : 28
Dzīvesvieta : Zeltiņi

PostTēma: Re: putekļsūcējs   16.05.11 10:53

[/quote] Kā ar pusasīm?[quote]

No renault flanča novirposim flanča daļu(lai paliek cilindrisks) un ar mazu uzspīlītu uzpresēsim no mūsu busa izvirpoto flanča daļu(lai vidū paliek vieta cilindram), pieķers un gatavs. šādi viss paliks iecentrēts un nemetīs.
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   20.05.11 19:10

Turpinot stāstu.... ("K" puses pasākumi no "MK" attiecībā uz T3 projektu)

Busam šonedēļ cītīgi savilkta elektrība motora vadībai, atlikuši tikai pāris aizdedzes un paneļa dačiku vadi.
Sāpīga tēma jau no paša sākuma bija T3 instrumentu paneļa štekeris, kas, kā visiem šeit klātesošajiem biedriem zināms, ir tāda plāna, tizla lapelīte, kura nu galīgi nepanes laika zobu ... mūsējais kā traks niķojās, tad eļļas lampa bļauj, tad tahometrs pazūdi .. respektīvi, pilnībā sabojāja braucambaudu.
Par cik bračka pārskatoties atstiepa mājās T3 paneli ar pulksteni tahometra vietā Smile , domāju - vai nu mēģināt lāpīt vecajam klāt jauna tipa štekeri un ligzdu, vai nu arī 2.variants - lietderīgo apvienot ar patīkamo.

Tad lūk, laikam kāds labums sākumā paredzēts vaboles projektam tiek atņemts nost un upurēts miesās ražīgākajam VW radiniekam:



Par cik oriģinālais apgaismojums dačikiem galīgi neapmierināja, izdomāju pāris vecās lampiņas nomainīt uz daudz baltām, spilgtām LED diodēm. Šādi aptuveni tas izskatīsies tumsā:



Papildus, ja kādam zināms, tad šie konkrētie Porsche mērinstrumenti nāk ar tādiem visai pabaisiem konusveida aizsargstikliem. Tie tika pēc pasūtījuma izgriezti no taisna organiskā stikla.

Tālāk, tiek ieskanēts oriģinālais T3 panelis, lai iztiktu bez kļūdām veiktajos mērījumos dabā:



Tiek vērts vaļā Solidworks un tas viss uzrasēts (paredzot vietu arī oriģinālajām gaismas un avārijas pogām):





Šodien iepirkta 4mm alumīnija loksne, nākamnedēļ ar CNC virpu tiks izgriezts jaunais panelis, pēc kā būs nedaudz jāiedziļinās Porsche un T3 shēmās, lai saprastu 14 vadu atbilstību, lai viss darbotos kā nākas.
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
Raitis

avatar

Number of posts : 189
Join date : 10.09.10
Age : 28
Dzīvesvieta : Zeltiņi

PostTēma: Re: putekļsūcējs   14.06.11 15:10

kā sokas ar šo brīnumu??
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   14.06.11 18:50

Viss procesā.
Brālis nodarbojas ar izplūdes kolektora metināšanu (vēlāk pieslēgsies tēmai un iepostos bildes), bet es pa laikam pieslēdzos pie elektrības jautājumiem. Motora provodka savilkta, pašlaik risinu instrumentu paneļa jautājumu (jāsaliek kopā 14 T3 oriģinālie vadi ar 12 Porsche vadiem cyclops )+ vēl jātiek galā ar oriģinālajiem vadiem no salona uz mistisko "melno elektrības skapi motortelpā", kurš bija nožēlojamā stāvoklī un jāsaliek vadi tā, lai pēc pielaišanas nebūtu flamme What a Face



Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
Raitis

avatar

Number of posts : 189
Join date : 10.09.10
Age : 28
Dzīvesvieta : Zeltiņi

PostTēma: Re: putekļsūcējs   15.06.11 20:14

izskatās super!

Vari izstāstīt kur apšuvi to spidometra kasti?
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   15.06.11 20:46

Raitis rakstīja:
izskatās super!

Vari izstāstīt kur apšuvi to spidometra kasti?
Ganību dambī, labi šuvēji. Numurs nav pa rokai, bet www.vabole.lv sameklē useri "letinsh"

Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
Reinis 78

avatar

Number of posts : 178
Join date : 12.04.11

PostTēma: Re: putekļsūcējs   15.06.11 21:21

MK rakstīja:
Raitis rakstīja:
izskatās super!

Vari izstāstīt kur apšuvi to spidometra kasti?
Ganību dambī, labi šuvēji. Numurs nav pa rokai, bet www.vabole.lv sameklē useri "letinsh"


Cik nauda maksāja, ja nav noslēpums?
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   15.06.11 21:24

Reinis 78 rakstīja:
MK rakstīja:
Raitis rakstīja:
izskatās super!

Vari izstāstīt kur apšuvi to spidometra kasti?
Ganību dambī, labi šuvēji. Numurs nav pa rokai, bet www.vabole.lv sameklē useri "letinsh"


Cik nauda maksāja, ja nav noslēpums?

Sazinies ar meistaru, gan jau pateiks! tel num. 29299096
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   16.06.11 7:33

Pēc neilga klusuma tomēr ir ko rādīt, tapēc pēc kārtas par visu :

Kā iepriekš minēju, bija jāpārveido labais motora balsts, jo stūres pastiprinātājs atdūrās pret to, brīdī, kad ātrumkārba tika mēģināta novietot orģinālajā vietā uz orģinālo 1,6d stiprinājumu. Nezinu ko teiks apskatē, tapēc drošībai papildus būs jāveic smalki špaktelēšanas darbi, lai izskatītos original





Papildus visam ,daži kosmētiskie darbiņi (skatoties bildes, visu laiku atgādinājums par to, ka vajadzēja sākt arī ar auto metināšanu un pārkrāsošanu, bet ..šis laikam tad uz nākamo sezonu)

vecie bampera gali



un..jauni bampera gali, lampas, diski



protams, kas ilgi gaidīts, tomēr sagaidīt- Ikšķiles šrots un ambulances T3. Nopirku nedomājot. visu uzliku 1:1 un nebija vajadzīgi nekādi nestandarta pielāgojumi.. vnk lieliski



un protams visas līnijas, kas bija labi norūsējušas, bet pēc tīrīšanas/ krāsošanas darbiem viss kā jauns



starpcitu, šādi izskatās iepriekš jau postos pieminētais motora starpflancis, kas bija vajadzīgs, lai nebūtu jāzāģē un citādi jāpārveido orģinālie 1,6d alumīnija balsti



Prims izplūdes kolektora veidošanas bija plāns uzlikt arī jaunu motortelpas skaņas pakojumu- kāds zina kādi tārpi zem viņa dzīvo? laba vieta rūsai..Laikam jau to vairāk var redzēt no salona, palūkojoties zem pakaļējā beņķa..Bildē arī uzlikts jau iepriekšminētais sajūga risinājums- paspaidot sajūga pedāli izlikās tāds mīksts, bet nu kurvis tiek izspiests un sajūgs atbrīvots, tā kā cerēsim, ka būs ok



Un te nu pats galvenais- darbs pie kura bija tik ļoti grūti pieķerties, taču viens entuziasma pilns svētdienas vakars un konstrukcija gatava

Sāku ar plānojumu kur stāvēs turbo un vai kolektora nedursies kaut kur motora balstos



un lūk rezultāts





šitādas lietas ir interesanti radīt, jo laba gandarījuma sajūta, kad iepriekš vizualizēto vari nolikt uz galda un tas vēl piedevām ir funkcionāls. ķimperīgi, bet tomēr patīkami..



Šovakar plāns doties uz garāžu un to visu sametināt, bet pieļauju, ka tas nebūs viegli, jo savilks trubas un iepriekšējās pozīcijas būs jākoriģē.
Līdz pielaišanai vēl.. visas turbo līnijas, stūres pastiprinātāja un dzesēšanas sistēma..
Pēc tam, kad būs piedarbināts, starpdzesētājs, izplūde un... tad ielās;)
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
Sponsored content




PostTēma: Re: putekļsūcējs   

Atpakaļ uz augšu Go down
 
putekļsūcējs
Apskatīt iepiekšējo tematu Apskatīt nākamo tematu Atpakaļ uz augšu 
Lapa 1 no 5Pāriet uz lapu : 1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā
 :: Mans VW T3-
Pāriet uz: