SatursSaturs  CalendarCalendar  FAQFAQ  MeklētMeklēt  Lietotāju sarakstsLietotāju saraksts  Lietotāju GrupasLietotāju Grupas  ReģistrētiesReģistrēties  IeietIeiet  

Share | 
 

 putekļsūcējs

Apskatīt iepiekšējo tematu Apskatīt nākamo tematu Go down 
Pāriet uz lapu : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AutorsZiņojums
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   23.01.12 14:27

uldis rakstīja:
vai esi uzstadijis ellas radiatoru un kas dzese turbinu??

eļļas radiators nav. turbo dzesējas ar līniju,kas ir jau orģinālajā 1,8t slēgumā. tas kas nav šobrīd- sūknītis, kas dzesē turbo, kad motors izslēgts, bet nu šobrīd tas nevarētu strādāt kā cēlonis pārkaršanai, jo uzkarst jau darbojoties, nevis pie izslēgta motora.
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
VWBus

avatar

Number of posts : 286
Join date : 25.03.11
Age : 37
Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv

PostTēma: Re: putekļsūcējs   23.01.12 15:11

MK rakstīja:
iar dzesēšanu absurds - mocījām to omīti aptuveni 5h pa šoseju (līdz pat 6600 apgriezieniem), viss perfekti - 93 grādi max. Vakarā pēc regulēšanas iebraucu rīgā, pietika uz šķērsielas pastāvēt 5min un atkal dzesēšana nodeva - 107 grādi.

Kā ir ar tosola sūkni? Varbūt tas kārtīgi nenostrāda uz mazajiem apgriezieniem?
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu http://martins.macs@gmail.com
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   23.01.12 16:54

VWBus rakstīja:
MK rakstīja:
iar dzesēšanu absurds - mocījām to omīti aptuveni 5h pa šoseju (līdz pat 6600 apgriezieniem), viss perfekti - 93 grādi max. Vakarā pēc regulēšanas iebraucu rīgā, pietika uz šķērsielas pastāvēt 5min un atkal dzesēšana nodeva - 107 grādi.

Kā ir ar tosola sūkni? Varbūt tas kārtīgi nenostrāda uz mazajiem apgriezieniem?

Ūdenssūkni ieliku jaunu. Idejiski, protams, tā varētu būt, ka uz mazajiem apgriezieniem tas griežas pārāk lēni, lai varētu nodzesēt (brīdī,kad mašīna apstādināta no ilglaicīgas braukšanas). Bet vai tā ir..kurš lai to zina.
Kāds atrisinājums- mēģināt ielikt kaut kādu cirkulācijas sūkni, kas ieslēdzas tad, kad termostats vaļā? Kāds kaut ko tādu ir mēģinājis?
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
uldis

avatar

Number of posts : 688
Join date : 27.08.10
Age : 50
Dzīvesvieta : Rīga, Valdlauči

PostTēma: Re: putekļsūcējs   23.01.12 18:25

Ja radiators,dzinejs kartiba, tad kapec kombine divus bacokus,pretvarstu u.t.t ,jau pasa sakuma tev ieteicu pieversties bacokam piem. golfs,pasats ar vienu aizpludes atzaru, kurs pacelts augstak par radiatoru arpus motortelpas! Aizmirsti 1.9,2,1 un dizelu T3 versiju variantus ar diviem bacokiem ! Protams 1.6td dzesetajs-suknis pec dzineja darbibas ir nenoliedzami efektivs ari tava varianta, bet noteikti neizsledz ellas un turbinas dzesesanu !Pie tavas jaudas turbina iepludi jadzese sliktaka gadijuma ar ventilatoru, labaka ar Waserkuhler skat. sadalu 1.9 tdi dzinejs musu forumā. Liekas ,ka nav ipasas problemas parbuvet interkuleru par waser kuhler?? Mana skatijuma bez sim papildus agregatu dzesesanas iricem ,pie sis jaudas tev neiztikt??
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
VWBus

avatar

Number of posts : 286
Join date : 25.03.11
Age : 37
Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv

PostTēma: Re: putekļsūcējs   23.01.12 18:26

Subaru dzinējiem ir jāpārtaisa termosta novietojums, jo citādāk dzinējs karst. Iepējams, ka šim dzinējam kas līdzīgs.

Šeit (http://subaruvanagon.com/tom/Cooling%20System.htm) Subaru dzinēja problemas/risinājuma aprakts. Varbūt, ka kāda ideja rodas.

Šeit shēma:

Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu http://martins.macs@gmail.com
Imants
Admin
avatar

Number of posts : 735
Join date : 27.08.10
Age : 54
Dzīvesvieta : jekabpils

PostTēma: Re: putekļsūcējs   23.01.12 18:38

Big projekt big problem. Rolling Eyes Tiešām vairs neko nemāku konsultēt neredzot to konstrukciju savām acīm,ja redzētu to dabā
tad varbūt kaut ko varētu saprast.No kurienes turbo ņem tosolu un ku pieslēgta atplūde? Question
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
uldis

avatar

Number of posts : 688
Join date : 27.08.10
Age : 50
Dzīvesvieta : Rīga, Valdlauči

PostTēma: Re: putekļsūcējs   23.01.12 19:30

es tev piekritu iztikas minimumu ieplude??
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
Viesis
Viesis



PostTēma: Re: putekļsūcējs   23.01.12 21:35

VWBus rakstīja:
Subaru dzinējiem ir jāpārtaisa termosta novietojums, jo citādāk dzinējs karst. Iepējams, ka šim dzinējam kas līdzīgs.

Šeit (http://subaruvanagon.com/tom/Cooling%20System.htm) Subaru dzinēja problemas/risinājuma aprakts. Varbūt, ka kāda ideja rodas.

Šeit shēma:

Es domāju ka tam 1.8T kkas līdzīgs jākombinē, jo konstruktīvi tam dzinējam nav tik garš dzesēšanas loks, un tas sūknis tam nav paredzēts, un viens ventilators šim motoram griežas patstāvīgi. Ieteiktu to eļļas radiatoru uzlikt, un dzeses radiatoru kādu uzlikāt?
Atpakaļ uz augšu Go down
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   24.01.12 7:42

uldis rakstīja:
!Pie tavas jaudas turbina iepludi jadzese sliktaka gadijuma ar ventilatoru, labaka ar Waserkuhler skat. sadalu 1.9 tdi dzinejs musu forumā. Liekas ,ka nav ipasas problemas parbuvet interkuleru par waser kuhler?? Mana skatijuma bez sim papildus agregatu dzesesanas iricem ,pie sis jaudas tev neiztikt??

Par šo tika domāts. Jā - ja , piemēram liek subaru turbo motoru un interkūleri atstāj oriģinālajā vietā (proti, virs ieplūdes kolektora), tad, loģiski, ka tur nekas zem vāka nedzesējas un saslēgums ir galīgi aplams, līdz ar to ir redzēti brīnumi, kad liek klāt elektriskos ventilatorus. (Pie tam, ir arī redzēti tādi hibrīdi, kur interkūleris ir novietots aiz numura zīmes, kas arī ir stulbi. Mūsu gadījumā interkūleris stāv aiz motora blakus kārbai. Tīri teorētiski tur vajadzētu būt normālai gaisa plūsmai zem motora.
Stiepjot pa šoseju, ieplūstošā gaisa temperatūra, kā rāda programma, ir aptuveni 35 grādi, bet to viennozīmīgi var samazināt līdz kādiem 20 grādiem, par cik patreizējais gaisa filtra risinājums ir diezgan nepareizs ( lauka taupīšanas nolūkos gaisa filtrs bija pa fixo izvietots motora telpā virs vārstu vāka, kur nāk diezgan liels karstums no izplūdes kolektora) To būs nepieciešams izvietot noslēgtajā nodalījumā, kur oriģināli nāca gaisa kaste, jo šis risinājums, ka auksto gaisu velk caur sāna lūku, ir ļoti labs.
Šajā gadījumā, neredzu baigo jēgu sākt domāt par wasserkuhler, ja nu vienīgi vasarā šī sistēma nedarbosies adekvāti.

Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   24.01.12 7:45

VWBus rakstīja:

Es domāju ka tam 1.8T kkas līdzīgs jākombinē, jo konstruktīvi tam dzinējam nav tik garš dzesēšanas loks, un tas sūknis tam nav paredzēts, un viens ventilators šim motoram griežas patstāvīgi. Ieteiktu to eļļas radiatoru uzlikt, un dzeses radiatoru kādu uzlikāt?

Tu domā interkūleri vai radiatoru kā tādu? Interkūleris no Audi S4 2.2T 20V (diezgan paliels). Radiators original VW T3 - izmazgāts cyclops .
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   24.01.12 7:47

uldis rakstīja:
Ja radiators,dzinejs kartiba, tad kapec kombine divus bacokus,pretvarstu u.t.t ,jau pasa sakuma tev ieteicu pieversties bacokam piem. golfs,pasats ar vienu aizpludes atzaru, kurs pacelts augstak par radiatoru arpus motortelpas! Aizmirsti 1.9,2,1 un dizelu T3 versiju variantus ar diviem bacokiem !

Vari piedāvāt kādu apskatāmāku shēmu? Pagaidām nav skaidrs....
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   24.01.12 7:54

Ok, varbūt tomēr sāxim no sākuma. Šādi izskatās oriģinālais saslēgums šim konkrētajam motoram (1.8 turbo, 20V):


Tā arī tas patreiz ir savienots busā, izņemot , protams, faktu, ka trubas ar lielajām bultām (UZ/NO radiatora) ir garas (kādas nu viņas T3 busam ir). Pārējais viss ir saslēgts kā redzams zīmējumā (1:1).

Bačoks (Nr.10) visu laiku (oriģināli( sēdēja zem tās trubas, kas iet uz radiatoru. Tas tika pacelts augšā, tā , lai motortelpā tas atrastos augstākajā punktā.
Mazajā trubiņā starp bačoku un karstā škidruma izplūdes trubu tika ielikts vārsts (uz bačoku iekšā laiž, bet atpakaļ nelaiž). Tas risinājums bija brīdī, kad bačoks nebija pacelts augstākajā punktā Tādā veidā nodrošinot, ka - ja arī kāds gaisa burbulis no sistēmas ieplūst bačokā, tad atpakaļ tas ieplūst nevar. Kad bačoks tika pacelts augšā, vārsts tika atstāts, lai gan tagad to doma ņemt laukā, jo nekāda nozīme jau viņam vairāk nav.
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   24.01.12 14:38

Šodien tika iegādāts jauns bačoka vāciņš, taču secināts, ka vāciņš tur 1.5 BAR spiedienu (domāju, ka pilnīgi par daudz priekš normālas sistēmas funkcionēšanas). Vecais vāciņš turēja 1.3BAR (kas arī ir par daudz). Jaunais vāciņš tika uzķūņēts (nedaudz apgraizīta vārstiņa atspere), kā rezultātā dzes. šķidrumam uz otro bačoku būtu jānoplūst pie 0.8 bar.
Vēl plānots termostatā izurbt maziņu 1.5mm-2mm caurumiņu, tādā veidā atvieglojot atgaisošanu starp mazo un lielo loku.

Ir aizdomas par to, ka oriģinālais sūknis tukšgaitas režīmā, pie augsta šķidruma spiediena (piemēram, tāds , kāds bija iepriekš - 1.3BAR), nespēj adekvāti stumdīt lielajā lokā esošo dzesēšanas šķidrumu. Jo , tad , kad tiek sākts vizināties, temperatūra radikāli nokrītas.

Otrkārt - nerodas pārliecība, ka termostats spēj nodrošināt adekvātu atvēršanos, respektīvi - tad, kad tas ir sācis vērties vaļā pie 87 grādiem (vismaz tā vajadzētu būt pēc grāmatas), motora temperatūra jau ir uzkāpusi līdz kādiem 97 grādiem, bet vēsais šķidrums no radiatora knapi ir atstiepies līdz sūknim.

Nez kas radikāli mainītos, ja bačoka apakšējo trubu atstātu atpakaļejošajā lielā loka trubā, bet otro - sāna pievadtrubu pievadītu nevis karstajai turpgaitas trubai (kā bildē), bet gan atpakaļgaitas trubai no pečkas (respektīvi - mazā loka atpakaļejošā truba uz sūkni?). Tad sanāktu tā, kā oriģināli ir saslēgts T3 dīzeļa motors:
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   24.01.12 14:59

vulf rakstīja:
Big projekt big problem. Rolling Eyes Tiešām vairs neko nemāku konsultēt neredzot to konstrukciju savām acīm,ja redzētu to dabā
tad varbūt kaut ko varētu saprast.No kurienes turbo ņem tosolu un ku pieslēgta atplūde? Question

Skaties pirmo bildi (1.8T motora oriģinālā dzesēšanas diagramma). Tā arī visu laiku bija saslēgts. Atsķirība starp abām sistēmām ir tāda, ka 1.8T ūdens sūknim nav 3 gali, bet tikai divi (viens priekš mazā loka no pečkas atvēsinātais, un otrais priekš lielā loka vēsais no radiatora)
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
Imants
Admin
avatar

Number of posts : 735
Join date : 27.08.10
Age : 54
Dzīvesvieta : jekabpils

PostTēma: Re: putekļsūcējs   24.01.12 17:22

Vai tam motoram nevar uzlikt tādu sūkni kā parastiem motoriem ar trim caurumiem un saslēgt visu kā ir paredzēts priekš t3?
Turbīnai atplūdi pieslēgt pie pečkas atplūdes tur lejā kur nāk plastmasas savienojums,ieliekot troiņiku.
Pēc manām domām vajadzētu būt ok. Twisted Evil
Ņefig uz tām Gudrajām shēmām lūrēt,pret fizikas likumiem tā pat esam bezspēcīgi. Shocked
Termostatā gan caurumu neurb,par korķa vārsta sabojāšanu varu pateiekt tikai vienu,Jo lielāks spiediens sistēmā jo augstāka
vāŗīšanās temperatūra un mazāka iesēja radīt burbuļus,spiediens šķidruma cirkulāciju neietekmē affraid affraid
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
uldis

avatar

Number of posts : 688
Join date : 27.08.10
Age : 50
Dzīvesvieta : Rīga, Valdlauči

PostTēma: Re: putekļsūcējs   24.01.12 17:45

Aptuveni iecekoju abas shemas. 1. 1.8 T shema bacoku nr. 10 iesaku izvest arpus motortelpas un pacelt 10-15 cm ,lai dzes.šķ.limenis butu starp max un min. 2.No TD shemas panemtu el. sukni, kas,iesledzas pie iesl. aizdedzes un izsledzas caur temp. daciku pie jau izslegtas aizd. 3.Noteikti parbaudi termostatu. 4.Mulkigs jautajums-vai nav saputroti gali ieeja un izeja radiatora ? 5.Kad dzes. sistema pilnvertigi strada abas resnas trubas manam ir vienadi karstas un spiediens ir baigs ,sļaukas klust 10-15%resnakas, ta ,ka korkis ir noteicos faktors. 6. Man patika ari Subara shema. Diemzel savu shemu no 5E gramata neatradu. Pielikumā varianti eļļas dzsēšanai.
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
uldis

avatar

Number of posts : 688
Join date : 27.08.10
Age : 50
Dzīvesvieta : Rīga, Valdlauči

PostTēma: Re: putekļsūcējs   24.01.12 18:30

Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
uldis

avatar

Number of posts : 688
Join date : 27.08.10
Age : 50
Dzīvesvieta : Rīga, Valdlauči

PostTēma: Re: putekļsūcējs   24.01.12 18:36

Ūdens kulers.
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   24.01.12 18:47

uldis rakstīja:
Aptuveni iecekoju abas shemas. 1. 1.8 T shema bacoku nr. 10 iesaku izvest arpus motortelpas un pacelt 10-15 cm ,lai dzes.šķ.limenis butu starp max un min. 2.No TD shemas panemtu el. sukni, kas,iesledzas pie iesl. aizdedzes un izsledzas caur temp. daciku pie jau izslegtas aizd. 3.Noteikti parbaudi termostatu. 4.Mulkigs jautajums-vai nav saputroti gali ieeja un izeja radiatora ? 5.Kad dzes. sistema pilnvertigi strada abas resnas trubas manam ir vienadi karstas un spiediens ir baigs ,sļaukas klust 10-15%resnakas, ta ,ka korkis ir noteicos faktors. 6. Man patika ari Subara shema. Diemzel savu shemu no 5E gramata neatradu. Pielikumā varianti eļļas dzsēšanai.

Ja skatās no oriģinālās T3 dīzeļa shēmas:



sanāk, ka augšējā ir UZ radiatoru un apakšējā NO radiatora. Bet vai tam ir baigā nozīme, ņemot vērā to, ka radiatora izvadi fiziski ir ir apakšā, un tāpat arī trubas uz motoru zem autiņa un zem motora līmeņa? (Normālai mašīnai, protams, radiatora apakšā atrastos aukstais šķidrums, augšā - karstais. Bet T3 radiatoram man liekas, ka tur pilnīgs pofigs sanāk.

Jā, tas eļļas radiators točna ir nepieciešama lieta, it īpaši, kad paliks siltāks!
Par ūdens dzeses interkūleri gan domāšu tikai tad, kad sakārtošu gaisa filtra jautājumu un redzēšu, ka dzesējas švaki
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   24.01.12 19:00

ok, termostatā ir 2mm caurumiņš (Sorry Vulf Smile ) Kas darīts - darīts. Korķis ir uzlikts ar 0.8 BAR. Tika 2h sildīts un pa laikam gaisots. Pēc tam 1h pastaipīts pa Rīgas piesnigušajām ielām. Pečkas silda, temperatūra ok. Jāskatās, kā būs rīt.
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
Imants
Admin
avatar

Number of posts : 735
Join date : 27.08.10
Age : 54
Dzīvesvieta : jekabpils

PostTēma: Re: putekļsūcējs   24.01.12 20:14

Lai ir OK.Ceram ka neuzsprāgs. cherry cherry
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   26.01.12 7:14

miera labad, šodien bačoks un oriģinālais eļļas dzesētājs (kas atrodas pie eļļas filtra) tiks saslēgts atbilstoši T3 dīzeļa shēmai (proti - bačoks stāv starp lielo karsto trubu un mazo auksto trubu, bet eļļas sūknis - starp mazo karsto un lielo auksto),
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
Juris

avatar

Number of posts : 296
Join date : 28.07.11
Dzīvesvieta : Valdemārpils

PostTēma: Re: putekļsūcējs   26.01.12 18:18

MK rakstīji: ...ka augšējā ir UZ radiatoru un apakšējā NO radiatora. Bet vai tam ir baigā nozīme, ņemot vērā to, ka radiatora izvadi fiziski ir ir apakšā, un tāpat arī trubas uz motoru zem autiņa un zem motora līmeņa? (Normālai mašīnai, protams, radiatora apakšā atrastos aukstais šķidrums, augšā - karstais. Bet T3 radiatoram man liekas, ka tur pilnīgs pofigs sanāk.

Nepareizs secinājums, jā trubas pievienojas abas apakšpusē bet tai sānu plastmasai ir ejas viena aiziet uz radiatora augšpusi otra paliek turpat lejā, tā ka nozīme kura truba kur ir nozīme ! Savulaik biju salicis otrādi nevarēju ne tolkam atgaisot un arī temperatūra visu laiku turējās augsta cherry !!!
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
Imants
Admin
avatar

Number of posts : 735
Join date : 27.08.10
Age : 54
Dzīvesvieta : jekabpils

PostTēma: Re: putekļsūcējs   26.01.12 19:12

Jurim ir taisnība par radiatora uzbūvi un ka nau vienalga kā savieno trubas. sunny Resnā truba kas sāk savu būtību
no galvas tiek savienota ar radiatora trubu kas iet uz radiatora augšu pa radiatoa plastmasas sānu malu.Pie radiatora
otra atplūdes truba iet uz termostatu motora apakšā.Aukstam motoram termostats ir ciet un tosols cirkulē tik pa mazo loku
(tas ir kā kuram,bet princips visiem ir viens).Mazais loks sevī iever 1.galva 2.pečkas 3.eļļas apsildi 4.turbīnas dzesēšnu,sildīšanu
un gāzes reduktora sildīšasnu (ja tādas lietas ir ) Kad mazais loks ir sasniedzis termostata temperatūru tad termostats sāk
atvērties un motorā ieplūt auksts škidrums ,tā tas turpinās līdz motors ir sasildījis visu dzesēšanas škidrumu līdz radiatorā iesledz
ventilatora dačiku pirmajā ātrumā,pēc tam otrajā.Tas notikt var tikai busam stāvot uz vietas un vē smagi buksējot.
Pieredze man ar šiem busiem ir gadi piecpatsmit un ne reizi neesmu motoru uzvārījis dēl citu iemeslu dēļ kā tosola trūkums (paša vaina)
Saslēdz visu kā ir T3 un aizmirsti par Big Problem. cheers cheers
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
MK

avatar

Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

PostTēma: Re: putekļsūcējs   27.01.12 7:41

vulf rakstīja:
Jurim ir taisnība par radiatora uzbūvi un ka nau vienalga kā savieno trubas. sunny Resnā truba kas sāk savu būtību
no galvas tiek savienota ar radiatora trubu kas iet uz radiatora augšu pa radiatoa plastmasas sānu malu.Pie radiatora
otra atplūdes truba iet uz termostatu motora apakšā.Aukstam motoram termostats ir ciet un tosols cirkulē tik pa mazo loku
(tas ir kā kuram,bet princips visiem ir viens).Mazais loks sevī iever 1.galva 2.pečkas 3.eļļas apsildi 4.turbīnas dzesēšnu,sildīšanu
un gāzes reduktora sildīšasnu (ja tādas lietas ir ) Kad mazais loks ir sasniedzis termostata temperatūru tad termostats sāk
atvērties un motorā ieplūt auksts škidrums ,tā tas turpinās līdz motors ir sasildījis visu dzesēšanas škidrumu līdz radiatorā iesledz
ventilatora dačiku pirmajā ātrumā,pēc tam otrajā.Tas notikt var tikai busam stāvot uz vietas un vē smagi buksējot.
Pieredze man ar šiem busiem ir gadi piecpatsmit un ne reizi neesmu motoru uzvārījis dēl citu iemeslu dēļ kā tosola trūkums (paša vaina)
Saslēdz visu kā ir T3 un aizmirsti par Big Problem. cheers cheers

Par turbīnu un pečkām es piekrītu, ka tās ir mazajā lokā, bet paskaties iepriekšējo T3 dīzeļa shēmu- eļļas dzesēšana ieslēgta lielajā lokā, respektīvi, no lielā loka turpgaitas trubas, kas ir pie galvas, nāk atzars uz filtru un tad no lielā loka atpakaļgaitas trubas pirms termostata ir atzars uz eļļas dzesēšanu!
Atpakaļ uz augšu Go down
Apskatīt lietotāja(-u) profilu
Sponsored content




PostTēma: Re: putekļsūcējs   

Atpakaļ uz augšu Go down
 
putekļsūcējs
Apskatīt iepiekšējo tematu Apskatīt nākamo tematu Atpakaļ uz augšu 
Lapa 4 no 5Pāriet uz lapu : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā
 :: Mans VW T3-
Pāriet uz: